Dit was echt waanzinnig

-Heel erg fijne begeleiding door de instructeur -Voelde heel veilig -Hele vette sprong -Prachtig om Texel eens vanuit de hoogte te zien

Fantastische ervaring!

1e keer gesprongen, begeleiding was top hele prettige ervaring

Vet gaaf

Dit was een fantastische ervaring, echt grandioos en heel bijzonder. Geweldig dat dit kan.

GEWELDIG!!!

Na jaren eindelijk van mn bucketlist afgestreept! Gerben de “meespringinstructeur” complimenten naar jou!!!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

We werden netjes ontvangen en duidelijk uitleg gehad. Het duurde even voor we konden springen, maar we konden heerlijk lunchen in het restaurant. We hadden prachtig weer en super leuke buddys die de 13000 voet(als je dan toch springt) sprong onvergetelijk maakte voor ons. In een woord fantastisch Wat je misschien wel even moet bedenken is dat er wel veel druk op je oren komt

Een grote WAUW!!!!

Op de mooiste dag van oktober heb ik mijn sprong mogen maken. Ik had deze als verjaardagscadeau van mijn man gekregen. Tjalle (ik hoop dat ik het goed schrijf) was mijn tandem meester en Maarten de cameraman. Licht gespannen zat ik tussen hen in in het vliegtuigje maar door wat te kletsen was ik redelijk relaxed. En toen de sprong….wat een ervaring: het is het gaafste wat ik ooit heb gedaan! Het is de allerbeste kick die je kan krijgen. De vrije val beneemt je je adem en zodra de parachute opengaat dan is er een serene rust! Ik begrijp waarom mensen hieraan verslaafd raken, een grote dank aan Tjalle en Maarten: ik wil ze eigenlijk 10 sterren geven maar dat gaat niet. Fantastisch! Ik kan niet wachten tot dat ik mijn filmpje krijg. Ik ben 54 maar dit was mijn beste verjaardagscadeau ever!!!!!

Zeer prettig ervaren

De sprong was top mooi weer maar het wachten duurde wel lang mogelijk een aandachtspunt. Maar top locatie en zeer fijne instructrice

Een ervaring die je je leven bij blijft!

Het was echt een bizarre ervaring. Op de grond begin je al een beetje te stuiteren van de spanning die zich opbouwt. Vervolgens ga je in een mega klein vliegtuigje op de grond zitten en zie je de piloot achter je. Na 13 kilometer, gaat het luik open, krijg je een tikje op je rug en mag je jezelf 'even' uit een vliegtuig laten vallen. Bizar die val!! Je weet niet waar je het zoeken moet. Het is een bizarre ervaring! De parachute gaat open en ineens is het doodstil om je heen en zie je het prachtige eilandje. Na zelf even te mogen sturen, verwachtte ik een onprettige landing, maar je wordt gewoon met een rustige flow opgevangen door twee mensen beneden. Nog even de adrenaline eruit springen met een dikke lach op je gezicht!!!! Bedankt:D

Prachtig

Mede door het fantastische weer een geweldige ervaring , vriendelijke mensen die je helpen , ontzettend genoten

Hoogtepunt in mijn leven

Mijn ervaring met een tandemskydive boven Texel is een hoogtepunt uit mijn leven! Alles was goed en duidelijk geregeld. Een ervaren en rustige instructrice zorgde ervoor dat ik meteen op mijn gemak was. In het vliegtuig nog leuke aanwijzingen gekregen wat er te zien was. De sprong uit het vliegtuig was zo bijzonder met de vrije val erbij. Het is moeilijk uit te leggen wat je op zo'n moment voelt. Ga het doen, want je leeft maar één keer! ;)

Rollercoaster

Wat een fantastische ervaring, adrenaline giert door je lijf en dan het moment van complete overgave bij de sprong uit het vliegtuig of je in een andere dimensie springt, het onbekende tegemoet. Woww

WILD

Dit was FANTASTISCH! Veel minder eng dan je zou verwachten. Uitleg en begeleiding was goed en de beelden die zijn gemaakt zijn ook heel tof geworden!!

Geweldig!!

Dat het springen supergaaf was hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen?? Maar de vriendelijkheid en het gemak waarmee we de afspraak konden verzetten was echt top!! Ik voelde geen enkel bezwaar.. Leuk bedrijf en zeker een aanrader! Springers, maar ook zeker mensen achter de balie bedankt!!

WAT EEN FANTASTISCHE ERVARING!!!!

WAT EEN ERVARING!! Ik kan er nog steeds niet overuit... Gisterenochtend zijn wij vanaf 13000 feet naar beneden gesprongen, wat een te gekke en spannende ervaring. Een dikke pluim en complimenten aan Tjalling, de "meespringinstructeur". Hij stelde mij gerust en legde alles goed en duidelijk uit. Meerdere malen vragen of het goed ging, of ik het leuk vond. Op het moment dat je naam op de grond wordt omgeroepen, om je klaar te maken voor de briefing beginnen de zenuwen toch echt wel. Daarna het vliegtuig in, de lucht in en gaan! De zenuwen worden steeds meer en meer. Dan gaat die deur open en POEH, dan ga je...... Het moment van het op de rand zitten en je laten vallen is toch wel het engst. Maar als je eenmaal valt, ADEMBENEMEND!!! Na de opening van de parachute mocht ik deze zelf besturen. Tjalling gaf ondertussen leuke weetjes over Texel, en omstreken. "Daar ligt Vlieland, daar ligt Terschelling, daar is de Texel boot" Dit was echt AMAZING! De vraag of ik van achtbanen en snelheid hield? Jawel, en HOP, hard naar links, vervolgens hard naar rechts. FANTASTISCH. We hadden ook de losse cameraspringer bijgeboekt. Ja het kost 125 euro, MAAR JA, wat een fantastische en mooie beelden. 101 foto's en 4 filmpjes totaal. Goede kwaliteit en goed gemonteerd. Oftewel, een waanzinnige en TE gekke ervaring!!!!! Echt een aanrader, en wij komen zeker terug.

Het was geweldig.

Alles heeft soepel verlopen. Goede ontvangst, duidelijke uitleg en vriendelijke personeel.

het was mijn 2e tandem sprong op Texel, een geweldige ervaring.

In een woord fantastisch, adembenemend uitzicht, ga ik zeker nog een keer doen.

Supergave ervaring om nooit te vergeten!

Gisteren liet het weer het eindelijk toe om de sprong te kunnen maken! Na 4-5x de sprong te moeten verzetten, boften we nu met de weersomstandigheden. Ik sprong zelf met een ervaren Portugese man genaamd Zaca en die had al 6000+ sprongen op zijn naam staan. Een brok aan ervaring dus en hij was van het begin tot het einde vriendelijk, geïnteresseerd, professioneel en stelde mij op mijn gemak. Ik kan iedereen aanraden om een sprong te maken, want het is een ervaring die je niet zult vergeten!

Eindelijk was het zo ver. Na drie keer afgebeld te zijn vanwege slecht weer was het nu eindelijk de dag om mijn eerste sprong te maken. Heel erg naar uitgekeken en het was zo gaaf om te doen! Instructeur was heel relaxed en dat zorgde ervoor dat ik dit ook bleef. Kleine gezonde spanning toen we naar boven gingen, maar wat was het mooi om Texel zo van boven te zien.

Geweeeeeeldig

Heel bijzonder, lieve mensen. Goede uitleg en de foto's/filmpjes heel snel in de mail. Een fantastische ervaring!

Onbeschrijfelijk mooi!

Dit goed geoliede paracentrum zorgde voor een onbeschrijfelijk mooie ervaring. De hoogste sprong van 13000 ft leek vooraf enorm spannend, maar eenmaal op locatie en bij de briefing hing er een ontspannen sfeer. Mijn tandemspringer Cas had al meer dan 13000 sprongen en maakte er een mooie ervaring van door me tijdens de vlucht en sprong volledig in de ervaring mee te nemen. Iedereen moet dit een keer gedaan hebben in zijn/haar leven.

Een onvergetelijke adembenemende ervaring

Toen we aankwamen op Texel (de dag voor de sprong) was het stormachtig. Beetje twijfelachtig of er wel gesprongen zou worden belde ik ‘‘s ochtends naar het paracentrum. Ja, we zijn opgestart en springen vandaag tussen de buien door. Yes!!! Dus we gingen erheen, schreven ons in en toen begon het wachten. Af en toe heerlijk in het zonnetje en af en toe werd alles weer stilgelegd door de regen. Maar na 2,5 uur wachten was het zover… we mochten ons melden voor de briefing. Na een korte uitleg liepen we richting het vliegtuig. Maar helaas er kwam weer een bui aan, dus weer terug naar de hangar. Maar na deze bui mochten we de lucht in. Op de grond in het vliegtuig, steeds hoger en dan gaat het luikje open! 1,2,3… en hop daar ga je… wauw!!! Wat een snelheid, wat een kracht, wat een wind en wat een gevoel van vrijheid! En als de parachute dan open gaat en je kunt genieten van de rust en het prachtige uitzicht… wat wil je nog meer. Het was geweldig!!!! Super dag, super relaxed sfeertje, leuke mensen, helemaal fantastisch!

geweldig

Prachtige morgen gehad met prachtig weer en zeer enthousiaste duo springster bedankt voor deze leuke sprong. Gr René Vos.

GEWELDIG!

Wat een geweldige ervaring was het parachute springen! Samen met mijn zusje hebben wij enorm genoten ( en dit doen we nog steeds )

Zeer gaaf maar veel te kort

Prima ontvangst, vriendelijk personeel, duidelijke instructies. Na een uurtje wachten, met perfect weer en prima uitzicht op het stijgen en landen van vliegtuigen en springers, eindelijk aan de beurt. Aardige, niet Nederlandse, instructeurs welke wel goed verstaanbaar zijn. Na instappen in het vliegtuig werd na het opstijgen het tuig waarmee je vastzit aan de instructeur steeds verder/harder vastgetrokken, tot het oncomfortabele aan toe. Ook tijdens de sprong, welke waanzinnig was, heeft het te strakke gevoel voor mij teveel afleiding gezorgd. Ondanks dat duurde de sprong veel te kort!! Had van mij veel langer mogen duren.

Te gek!

Een unieke ervaring, mogelijk gemaakt door een enthousiast en gezellig team.

Postweg 128

1795JS De cocksdorp

+31 (0)222 311464

Over PARACENTRUM TEXEL

Of je nu wilt leren parachutespringen, een tandem parachutesprong wil maken of een al gebrevetteerde sportspringer bent, Paracentrum Texel heeft alles in huis om je sprong(en) tot een succes te maken. Het paracentrum is sinds 1969 de mooiste locatie van Nederland om een parachutesprong te maken. Bij ons werken full-time professionele instructeurs die leven ván en voor het springen.